Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

luni, 14 decembrie 2009

this kind of love...







Am ales aceste filmulete pentru a descrie ceva ce nu poate fi descris in cuvinte...e acea iubire adevarata cu puterea de sacrificiu enorma pe care toti dorim sa o avem, iubim diferit si oferim diferit, primim zambete si oferim zambete care au mii si mii de culori, uneori nu avem acel curcubeu in privire pentru ca poate l-am pierdut pe traseu, poate s-au amestecat culorile si a iesit ceva cam inchis, poate pentru ca uitam sa privim simplitatea lucrurilor care aduc fericirea, poate ca uitam sa mai privim in sufletele noastre...sa suflam in papadii, unora poate li se pare banal si copilaresc, in schimb eu fara aceste lucruri simple nu vad rosul vietii, la ce bun sa traiesti o viata fara culoare?sa muncesc toata viata pentru lucruri materiale pe care oricum nu le pot lua cu mine nicaieri?nu...prefer sa muncesc pentru lucrurile care pot incapea intr-o cutiuta de chibrituri...nici nu va imaginati cate pot intra acolo :)...eu stiu ce vreau sa am in cutiuta mea de chibrituri, oare tu stii?...

Azi cand am urcat in masina am vazut ceva dragut :)...aveam desenat un zambet pe parbrizul masinii, cu ochisori de inimioare dulci, cu un zambet larg, mare, puternic :)...desi afara era frig inima mea sa incalzit pe loc :)...un lucru simplu care valoreaza mai mult decat iti poti imagina...si era un lucru pe care nu putea oricine sa il observe, a fost desenat dimineata cand inca era inghetat parbrizul iar odata cu aparitia razelor calde a soarelui desenul s-a estompat, ramanand doar o urma fina a desenului...despre aceste mici detalii va vorbesc...eu stiu ca acest zambet va intra in cutiuta mea de chibrituri...:) iti multumesc pentru zambetul de dimineata...si pentru cel de acum 2 ore...si pentru cel de acum 5 minute...si pentru cel ce va urma...si pentru zambetul mereu prezent in sufletul meu care s-a nascut din iubirea ta...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu