Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

miercuri, 23 decembrie 2009

Zambete aduse de o minune!


...cele mai minunate zambete sunt cele aduse de Sarbatori!

Mereu a fost un prilej bun pentru a ne opri putin din agitatia si rutina de zi cu zi ...sa ne pierdem in zapada...sa visam...si sa realizam ce avem langa noi...se intampla deseori sa avem o lista imaginara, cu lucruri pe care dorim sa le facem pe o perioada de timp, poate pentru o viata. Si din cand in cand mai aruncam privirea in sufletul nostru pentru a vedea in ce stadiu se afla listuta. Ei bine Sarbatorile tot timpul ne ofera acest ragaz, oportunitatea de a ne autoanaliza.

Voi ce ati mai bifat pentru anul acesta?

Eu am avut parte de o minune, am asteptat 23 de ani sa ii simt prezenta iar cand am descoperit-o am inteles ca e ceea ce imi doream si ca a meritat. O minune mica care m-a fascinat cu totul. M-a invatat sa fiu mai buna in toate domeniile doar datorita puterii ei, mi-a aratat ceea ce nu cunoasteam decat din povesti, o lume noua deasupra norilor. Nu as fi crezut ca lumina ei imi va aduce ... liniste, siguranta, sprijin, caldura, iubire, incredere, ZAMBETE cu carul si o multime de vise implinite, cine ar fi zis, dar incet incet am realizat ca impreuna piesa cu piesa creem un adevarat puzzle de o splendoare nemaipomenita, iar piesele sunt particele din NOI, din personalitatea, caracterul si sufletul nostru si e frumos cum totul se potriveste, unele bucatele poate mai trebuie slefuite dar asta nu este o problema pentru ca avem rabdare, pana cand se vor potrivi perfect la locul lor. Iar acest puzzle este lumea noastra :)...restul magiei oferite de aceasta minune o voi pastra pentru mine, oricum cuvintele nu au puterea necesara de a descrie ceea ce imi ofera ea...



E interesant cum evoluam de-a lungul vietii, cum oamenii care trec prin viata noastra isi lasa amprenta si nici nu ne dam seama. Intotdeauna cand vine Craciunul imi este dor de persoanele care candva au fost extrem de importante pentru mine, care m-au ajutat sa devin ceea ce sunt, alaturi de care am trait si bune si rele, carora le sunt profund recunoscatoare. Oricum locul lor e acolo, special, in sufletul meu si mereu va ramane asa, indiferent cati ani vor trece. Mereu apar oameni noi care ne impresioneaza si care intra in viata noastra, dar e bine, au si ei loc pentru ca marimea sufletului nostru e nemarginita, exceptie facand cei care isi creeaza singuri bariere.

Sarbatori de vis!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu