Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Zambet din natura :)

In data de 21 martie 2009 am descoperit un nou zambet...

A fost prima mea escapada pe munte...

Am descoperit atunci o multime de lucruri, unele le vedeam de pe atunci altele le-am realizat mai tarziu, dar ceea ce a ramas intiparit pentru totdeauna in sufletul meu este acel zambet...eram la mai mult decat jumatatea drumului pana a ajunge in varf, ne-am oprit pentru a ma odihni si pentru a admira privelistea, un albastru nemarginit deasupra noastra, muntele in a lui splendoare, aerul atat de curat, a fost una dintre cele mai insorite zile ale primaverii...lumea parca se oprise in loc si astepta ca noi sa o vedem la adevarata sa valoare...e ceva de nedescris, uneori cuvintele nu pot exprima ceea ce ochii vad si mintea memoreaza...

Mi s-a spus ca unele privelisti, minuni ale naturii e mai bine sa le pastrezi pentru tine, pentru ca oamenii nu stiu sa le aprecieze si le strica naturaletea si inocenta lor, perfecta dreptate, sunt lucruri si locuri pe care doar cei care merita pot ajunge sa le vada, sa le atinga.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu