Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

vineri, 11 decembrie 2009

Zambet de student :)

:)) Am promis ca voi scrie si despre acest zambet...
Zilele trecute am avut de facut doua prezentari in aceeasi zi :) nu a fost prea mare bataia de cap pentru ca am muncit din timp, doar ca la finalul zilei, dupa ce am prezentat si doua proiecte ale mele si am mai ascultat si vreo 7-8 ...multe prezentari ale colegilor mei...am ajuns sa ascultam si ultima prezentare...ultimul slide... :))...si m-am vazut pe mine si pe colegii mei cu un zambet cat noi de mare cand am vazut slideul final :))...care in general daca nu e gol sau alb arata ceva de genu:

:))
Bineinteles aici vorbesc despre zambetul adus persoanelor care la aceste prezentari:
- nu dorm
- nu stau pe internet (i'mobile :)) )
- mai scriu mesaje din cand in cand dar nu nonstop :P
- care nu pleaca in timpul prezentarilor din respect pentru colegi si pentru profesorul de la catedra
- si lista o mai puteti voi completa cu experiente personale :))

Ultimul slide din cadrul unei prezentari mereu iti va aduce un zambet :) fie ca esti spectator,fie ca esti prezentator :) ... ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu