Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

marți, 8 decembrie 2009

Tu cate feluri de zambete ai?:)

Oare eu cate feluri de zambete am?nu am stat niciodata sa ma analizez...oare am meritat atata atentie vreodata incat cineva sa le observe pe toate?sau daca nu pe toate macar pe cateva dintre ele...persoana care ar sti cate zambete am ar merita totul din partea mea, ar insemna ca ma cunoaste mai bine ca mine, si vai :) cate zambete am eu :).
Ideea aceasta a venit tot de la un film pe care l-am vazut demult, acum cativa ani, "Win a date with Ted Hamilton" si asa se face ca baiatul din acest film cunoaste cate zambete are persoana iubita...
Haideti sa va dau exemplele de zambete pe care le are ea ( le vedeti in partea a 7-a ) si zambetele pe care le are el ( partea a 10-a ):
EA:
- unul cand ceva o face sa rada;
- unul cand rade din politete;
- unul cand isi face planuri;
- unul cand rade de ea;
- unul cand se simte inconfortabil;
- si unul cand vorbeste despre prietenii ei;
EL:
- unul cand crede ca cineva este un idiot;
- unul cand crede ca cineva este cu adevarat un idiot;
- unul cand e imbracat elegant;
- unul cand canta Berry White;
- si unul cand se uiti la ea;
Frumos,nu?
Poate odata voi sti si eu cate zambete am :)...pana atunci o sa incerc sa va ofer din toate, de aici e si ideea blogului meu, de a aduna tot felul de zambete, de a vi le oferi, de a scrie despre ele.

Stiu ca atunci cand iubesc...imi zambeste sufletul :)...e unul dintre zambetele mele :)..."zambet din suflet"...iar acum zambesc :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu