Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

luni, 7 decembrie 2009

Zambet din viata de cuplu :)

Zilele acestea am gasit din intamplare o opera de teatru " Te iubesc! Te iubesc? " din pacate aceasta poate fi vazuta doar in Bucuresti, cel putin deocamdata. Ceea ce mi-a atras atentia au fost cateva replici din piesa :) si anume:

Ea: Dragostea barbatilor e ca un foc de paie. Se aprinde repede, si se stinge si mai repede.
EL: Te iubesc ca un nebun.
EA: Nebunia trece.
EL: Dar dragostea ramane.
EA: Ce mai ramane din dragoste dupa ce a trecut nebunia ? Obisnuinta.
EL: Fericirea este..cand e bine...si nu ne certam...si dormim...
EA: Uita-te si tu in ce hal suntem. Nu iei in serios nimic. Ar trebui sa suferi.
EL: N-ai idee cat sufar...
EA: Cand te gandesti la trecut?
EL: Cand ma gandesc la somn...


EA. Daca aduci tot salariul acasa inseamna ca ma iubesti?
EL: Bine, am sa incerc sa nu-l mai aduc pe tot...


EA: Nu, nu-i nevoie... Fii linistit... Noapte buna! Vise frumoase!...
EL: Cine era ?
EA: O prietena.
EL: O prietena ?
EA: Da, o prietena.
EL: Atunci – iarta-ma ca te corectez – ai comis unele dezacorduri. Trebuie sa-i spui „nu fii ingrijorata” si „fii linistita”, nu „fii linistit”.
EA: Îmi cenzurezi convorbirile telefonice ?
EL: Numai din punct de vedere gramatical.


EA: Nici gelos nu mai esti ?!
EL: Cand eram gelos spuneai ca-s nebun.
EA: Ceea ce ne lipseste noua e tocmai nebunia ! Ne-am linistit prea devreme, ne-am lasat coplesiti de oboseala, de obisnuinta, de rutina...
EL: Iar incepi?


EL: Dar tie ce-ti place la mine ?
EA: Pai ce sa-mi placa ? Tu esti sotul meu.
EL: Va sa zica asta-ti place: ca-s sotul tau.

EA: În conditiile astea nu se mai poate discuta.
EL: Atunci se poate dormi.

EL: Tii mai mult la mobila decat la dragostea noastra?
EA: Mai intai si-ntai tin la dragostea noastra. Si abia in al doilea rand tin la mobila...
EL: Atunci, alege: ori eu, ori el. Vorbeam de pat.

:) si cum este descrisa piesa : "Suradem in fata naivitatii celor orbiti de iubire. Simtim o strangere de inima pentru cei dezamagiti in dragoste. Un cuplu care isi testeaza fidelitatea, care isi incearca increderea, care ne reaminteste cum eram intr-o relatie la inceput. Depinde doar de doi cat dureaza aceasta comedie umana invaluita in amor. “Te iubesc! Te iubesc?” nu e un spectacol, e o bucata de viata. Razi de mori tot spectacolul si te gandesti la el, apoi, toata viata!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu