Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

joi, 18 februarie 2010

Infinitate de zâmbete...pentru voi



MULŢUMESC

Zilele acestea viaţa mi-a arătat din nou cât de norocoasă sunt că vă am. Sunteţi lângă mine ca întotdeauna. E sentimentul cel mai plăcut de reciprocitate, la fel cum eu încerc să ajut am fost şi eu ajutată, sprijinită şi susţinută.

Vă mulţumesc vouă dragii mei prieteni. Azi am în buzunărelul sufletului meu un zâmbet adevărat şi puternic, un zâmbet pe care nu mi-l mai poate fura nimeni. Îmi aduce încredere, putere, curaj, forţă, rezistenţă.

Cu fiecare pas pe care îl fac în viaţă ajung tot mai aproape de ceea ce îmi doresc să devin. Iar asta se întâmplă şi datorită amprentei fiecăruia dintre voi. Sunteţi atât de speciali şi diferiţi dar am loc pentru toţi la mine în suflet şi am multe de oferit. Multe zâmbete.

"Prietenia este confortul inexprimabil de a te simţi în siguranţă cu o persoană, fără a trebui să-ţi cântăreşti gândurile, nici să-ţi măsori cuvintele." George Eliot

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu