Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

joi, 11 februarie 2010

"dacă vrei, poţi!"



O mică idee şi mult curaj.

De atât am nevoie pentru a realiza ceva. Pentru a lupta. Şi pentru a obţine :)

E interesant cum spicuim tot timpul câte ceva din spusele oamenilor ce ne înconjoară. Din puţinul ales construim o idee măreaţă. Ideea o transformăm într-un plan concret. Iar rezultatele sunt mai mult decât satisfăcătoare.



Update : Chiar am obţinut rezultatele de care vorbeam mai sus :) . Uneori dacă eşti hotărât să lupţi pentru ceea ce îţi doreşti ai şanse imense să şi obţii acel lucru.
Mă bucur enorm de mult! şi nu ştiu dacă neaparat numai pentru rezultat ci şi pentru faptul că am încercat şi am realizat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu