Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

vineri, 10 septembrie 2010

Dear LIFE,

This letter is for you :)
Sunt fericita ca pot lupta pentru visele mele.
Cu zambetul pe buze mereu, cu muzica in suflet.
Prefer sa vad mereu partea plina a paharului :)
Pentru ca mai multe sanse am atunci cand zambesc decat cand sunt trista :)
Nu pot decat sa multumesc pentru ca am fost creata asa :)...setarile mele sunt = optimism :)

" Este o nebunie sa urasti toti trandafirii pentru ca te-ai intepat de unul...
Sa renunti la visele tale pentru ca unul nu s-a implinit...
Sa iti condamni toti prietenii doar pentru ca unul dintre ei te-a tradat...
Sa nu crezi in iubire doar pentru ca cineva nu te-a iubit... "

Partea plina a paharului :) de oricate ori am cadea mereu avem puterea de a ne ridica, daca vrem.
...trandafirii albi :)
...azi mi s-a implinit o farama dintr-un vis
...prietenii adevarati ii tin aproape
Iar iubirea...sunt iubita :) si iubesc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu