Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

joi, 25 martie 2010

...suficiente pentru toată lumea!




Bună zâmbăreţilor!

Cine mă cunoaşte ştie că aceasta era semnatura mea din facultate, oricine avea " norocul " să stea lângă mine la cursuri sau seminarii se trezea cu o Minnie Mouse desenată în colţul din dreapta sus. Unii chiar mă rugau să le fac şi lor o făţucă zâmbăreaţă, poate aşa le îndulceam şi lor ziua, ba chiar şi sesiunea câteodată.

Frumoase amintiri!

Dar şi acum am rămas la fel!

Când sunt stresată din diferite motive şi mă pierd în gânduri. De fiecare dată mă trezesc desenând " un zâmbet " şi instantaneu apare şi pe chipul meu. M-a ajutat mereu şi la fel şi acum mă ajută. Şi ce mă distra mereu era că tot timpul când mă vedea cineva desenând, spunea :
" vai tu fetiţo dar din ce motiv eşti aşa fericită? "
dar să nu credeţi că tot timpul eram ca şi " zâmbeţelul " pe care îl desenam.

Oricum nu e bine ca oamenii să ştie mereu ce ai tu în sufleţel mai ales când ei au nevoie de zâmbeţul tău, aşa că eu aveam un zâmbet pentru fiecare " în colţul din dreapta sus, lângă dată :P "


PS: Acestea au fost realizate într-o sesiune încărcată emoţional! :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu