Bun venit :) un zambet va fi mereu cel mai bun prieten al tau...in orice moment!asa ca zambeste :) viata e frumoasa!daca vrei...
RSS

duminică, 17 ianuarie 2010

Zambet calator :)



Apropo de calatorii ... dupa cum bine puteti vedea ne place sa nu stam locului :P pe mare, pe dunare, pe strazi si autostrazi, pe munte, cu trenul, unii si cu planorul( eu am ratat ocazia, dar intotdeauna exista o data viitoare :P ) si telescaunul, prin pesteri si prin tunele, cu alte cuvinte pe apa, pe uscat si in aer :) si multi multi km cu "pejosul" ... adevarul e ca de cand eram o strumfica imi placea sa ma plimb, sa vad locuri noi, sa admir frumusetile din jurul meu ... iar acum ca am si cu cine sa merg fara sa fiu nevoita sa cer indicatii ca m-am ratacit : P, profit din maxim de acest lucru ... defapt intotdeauna am trait cu intensitate tot ceea ce imi oferea viata :) ... de aceea acuma ofer zambete pe gratis, pentru toti prietenii mei, pentru ca ei au nevoie de optimismul meu ...

Numai acuma in aceasta vacanta de iarna am facut peste 1300 de km ... a fost deosebit, frumos dar si obositor ... de fiecare data cand sunt obosita in urma unei calatorii, cand sunt acasa si inchid ochii vad fiecare clipa, fiecare imagine, fiecare locusor in care am ajuns, si stiu ca a meritat tot efortul ...

Si las pentru final ceva interesant ;) " fetita de ciocolata cu masina de jeleu si roti de guma "

:) cu cat se apropia mai mult aniversarea mea, cu atat nu mai aveam rabdare, stiam ca sunt pe cale sa imi indeplinesc un vis, sa reusesc sa tin si eu fraiele atator cai putere ... da, la prima ora de condus cand mi-a spus instuctorul treci la volan am ramas blocata ... cum? ce ? cum se face ? dar eu nu am mai condus niciodata pana acum :P...cred ca ma asteptam sa imi faca o prezentare a masinii inainte de a ma pune sa o si conduc, desi in imaginatia mea cunoasteam fiecare particica a masinii :P... nu va imaginati cum a fost dupa ce am ajuns inapoi acasa :)) zambete...sarituri in sus...entuziasm cu carul...fericire :)... am condus pentru prima data!!!

:) dupa ce mi-am luat permisul am avut dovada implinirii visului meu ... ador sa ma plimb singura cu masina, ma ajuta sa ma relaxez si sa ma gandesc la multe ... ador drumul de sm - cj pentru ca intotdeauna pot in 3 ore si jumatate sa imi pun ordine in ganduri ... sunt portiuni de drum unde imi place sa merg incet ... sa deschid geamul larg si sa admir ... sa simt aerul curat si soarele care ma incalzeste ... imi iubesc masinuta de jeleu cu roti de guma :) ... cu ea am invatat tot ceea ce azi stiu, si multi imi admira talentul de a invarti volanul desi nu am servo :P... cei care au urcat in masina, cu mine la postul de conducere :) spun ca stilul meu de a conduce este identic cu cel al unui barbat :P iar eu bineinteles am multumit pentru compliment ... sunt prudenta si am grija la lumea din trafic, nu trebuie sa fi tu de vina pentru a avea un accident, ca urmare sunt mereu cu garda sus ... recunosc ca femeile sunt mai dificile in trafic, dar ce bine va pica cand va oferim cate un zambet de multumire ca ne dati prioritate ;) asta am invatat-o de la o femeie cu experienta de condus in marile orase ale tarii noastre, "cand vezi ca esti pe banda gresita zambeste frumos si vei vedea cum ti se va face loc :) "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu